Кондиционирование Вентиляция Сантехника Отопление
Кондиционирование Вентиляция Сантехника Отопление

CRM для обробки запитів у месенджерах

В этом разделе собраны ответы на наиболее часто встречающиеся вопросы посетителей.

Модератор: С.О.К.

CRM для обробки запитів у месенджерах

Сообщение metrik_leha » Пн мар 03, 2025 4:24 pm

Більшість клієнтів пишуть нам у месенджерах – Instagram, Telegram, WhatsApp, але менеджери постійно плутаються, бо все це в різних вікнах. Частина заявок просто губиться, а відповідати всім швидко фізично неможливо. Чи є CRM, яка об'єднає всі чати в одному місці?
Аватара пользователя
metrik_leha
 
Сообщения: 1088
Зарегистрирован: Вт апр 18, 2017 6:47 pm


Re: CRM для обробки запитів у месенджерах

Сообщение Onellid » Пн мар 03, 2025 4:42 pm

У нас була така ж ситуація, і вирішити її допомогла Kommo https://kommo.com.ua/ Це CRM, яка збирає всі чати, листи та дзвінки в одному інтерфейсі. Клієнт може написати хоч у WhatsApp, хоч у Telegram – менеджер побачить все в єдиній системі, без необхідності перемикатися між вкладками. Жодного пропущеного діалогу! Дуже допомагає вести переговори та контролювати роботу команди.
Аватара пользователя
Onellid
 
Сообщения: 1241
Зарегистрирован: Вт июн 13, 2017 5:39 pm
Откуда: Киев


Вернуться в Часто задаваемые вопросы

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 2